El racó de la poesia

Poema de la diversitat, per Natàlia Carrasco

Passejant pels carrers
de la meva ciutat
avui m'he trobat amb gent
de tots els colors
del planeta

els nostres passos s'han creuat
i al mirar-nos als ullsu
na llum d'emocions
ha parlat amb veu
de poeta

avui els carrers
de la meva ciutats
emblavent un bosc
flairant infinites olors
en animada conversa

la gent vestida amb robes de pau
duia el sol, la pluja, els balls
la gràcia i el caminar
del càntic
de cada terra

que fàcil es deixar-se guiar,
embolcallar i dansar
perduda-volguda
en aures llunyanes
avui tant properes

i m'he sentit joiosa i vital
de ser filla
d'aquesta ciutat
que emprén camins
d'amistat sincera

passejant pels carrers
de la meva ciutat
la gent d'arreu
m'ha regalat la veu
d'aquest poema





Dibuix d'Aurora Gassó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada